ေဇာ္၀င္းထြဋ္ သိခ်င္းမ်ားစုစည္းရာ

““ပံုရိပ္စစ္””ဘေလာ့ဂါမွ သီခ်င္းနားဆင္ျခင္းျဖင့္အပန္းေျဖပါ.....


MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Music Playlist at MixPod.com

Friday, June 18, 2010

လြမ္းေမာဖြယ္ ညတစ္ည





:love: ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေတြ အရမ္းမြန္းက်တ္လာတယ္.....!
ခပ္ပ်င္းပ်င္းရွိတာရယ္ ရင္ထဲမွာ အရမ္းမြန္းက်တ္လြန္းလို ့
အေဆာင္ ေကာ္ရတာ ေထာင့္ေလးကိုျဖည္းညွင္းစြာနဲ ့
ရင္ထဲမွာ အေတြးေတြ တေပြ ့တပုိက္နဲ ့ေလွ်ာက္လွမ္းလာခဲ ့မိတယ္.....!
ေကာ္ရတာ ေထာင့္စြန္းမွာရွိေနတဲ ့ျပတင္းေပါက္တံခါးေလးကို
ကၽြန္ေတာ္ ဖြင့္လိုက္မိပါတယ္.....!
ကၽြန္ေတာ္ ့ရင္ထဲမွာ လြမ္းေမာမႈေတြ ရွိေနတယ္ဆိုတာ
ဖိုးလမင္းၾကီး က သိေနသလားမသိဘူး.....!
ကၽြန္ေတာ့္ကို ေလွာင္ေျပာင္ေနတဲ ့အျပံဳးေလးနဲ ့စီးၾကိဳေနပါရဲ ့.....
လမင္းၾကီကို ကၽြန္ေတာ္ စကားတစ္ခြန္းေျပာလိုက္တယ္....
ငါ အရမ္းလြမ္းလို ့ပါ ဖိုးလမင္းၾကီးရယ္လို ့...
အဒီညက သူ ကၽြန္ေတာ့္ကို စိတ္ေကာက္သြားတဲ ့ေန ့ေပါ့
ကၽြန္ေတာ္က အေ၀းမွာ ဆိုေတာ့ ခ်စ္သူ ကို ေခ်ာ့ခ်င္တိုင္းေခ်ာ့လို ့မရတဲ ့ဘ၀မို ့
အေ၀းကေန လြမ္းရံုသက္သက္သာ ေနခဲ ့ရတဲ ့
ကၽြန္ေတာ္ ရဲ ့လြမ္းေမာဖြယ္ ညတစ္ညေပါ့ ...
ကၽြန္ေတာ္ ရင္ထဲက အလြမ္းစကား
ခ်စ္သူသိပါေစ.............

♥♥♥ပံုရိပ္စစ္♥♥♥

1 comments:

ပံုရိပ္စစ္ said...

ထပ္တူထပ္မွ်ပါပဲ

Post a Comment